Blogger Templates

Saturday 24 December 2011

...Alhamdullillah...

apabila aq nekad untuk membenci dirinya,
aku mula memasang azam untuk merelakan pemergiannya,
aku perlu sedar hakikatnya dan dia telah membuat pengakuan kepadaku,
aku tak mahu mengingatinya lagi aku perlu redha atas apa yang berlaku,
kini, aku bersedia dan benar-benar bersedia untuk menerima kehadiran teman baru dalam hidupku,
selepas pengakuan darinya aku mula terfikirkan sesuatu, 
aku ingin berkawan dengan anak kawan ibuku bagi mengeratkan lagi hubungan antara keluarga kami,
aku berharap aku ada jodoh dengan anaknya, aku anak ke-2 dan dia anak ke-2 juga,
aku tidak mahu berharap sangat, tapi aku berdoa untuk itu,
dan rasanya Allah mendengar doaku. terima kasih Ya Allah,
aku harap kali ini biarlah yang benar, jangan terburu-buru lagi
I'Allah kesabaranku akan membuahkan hasil nanti,
aku tidak mahu berdendam, biar pun ku katakan benci tapi tidak sebenarnya..
aku sangat terkejut pabila dia 'approve'ku di fb, dan aku sangat tidak sangka dia terus menegurku di pm,
em,,,1 langkah yang baru dan sangat bijak dari dia..semoga perkara ini akan berlaruta,, =)))))))

cukup dulu sampai di sini,,nanti akan ku ceritakan lagi perkembangan seterusnya..

0 comments: