Blogger Templates

Sunday 6 January 2013

nak balik esk jgk.

keadaan kreta rse mcm okey je.,
tp klu papehal jd, bia ada aku sowrg je.,
jgn ada nyawa lain yg terlibat gak.,
aku harap sgala urusan esk dipermudahkan oleh Illahi.

lagipun hati aku kuat sruh balik esk.,
cm de x kne je kt umh tu.,
xpe lh..bia ibu rehat plk.,
bia aku uruskan rumah.,
yup!! mmg aku balik esk.,
maaf odah ='((((

bukn sbb nk jpe dy dl kt s.alam.,
tp aku x nk pkr pape.,
yg pntg esk, exam stat, angkt barg sume & balik banting terus.,
ngn dy...give us some space.,
perbaiki diri dl, betulkan pape yg x betul.,
nnt kte jpe., i'Allah. tp bukn esk.

kakak terbaca status abg td,
klu mmg kak su yg abg pilih,
kakak dan keluarga sume sgtlh bersyukur,
bykkn doa, mntk tolg dr Allah,
klu niat baik mst Allah permudahkan.

p/s => semoga segala hal esk berjln dgn baik., slmt smpai ke rumh.,
           G0OD LUCK for the las paper statistics !!!,
           hopefully sokln mmg unexpected, tp sokln pengiraan dan bg lh kami senyum riang dlm hti.. =/
daa~~assalamualaikum


0 comments: